" UNION BRING BRILLIANT OPINION "

Monday, September 7, 2009

Melepas Iftar 12hb September 2009

Tarikh untuk iftar kelab outdoor aku makin dekat yakni 12 hb ni. Tapi hari ini aku dikejutkan oleh bos dengan satu tugasan. Aku disuruh outstation ikut one of my bos hari jumaat ni juga iaitu 11 hb. Aku tak leh nak kata no sebab aku kerja bawah orang. Lagipun project benda baru yang aku tak pernah tengok, so alasan aku ikut adalah untuk exposure aku juga. Nak buat macam mana dah memang aku kena belajar.

Yang aku terkilan adalah aku pasti tak dapat join budak budak outdoor aku Iftar sabtu ni. Dahlah aku dah janji ngan dia orang nak bawa kek lapis. Rasa bersalah plak kat dia orang. Tapi aku berharap sangat diaorang faham situasi aku, lagipun kebanyakannya kerja satu bumbung so mesti diaorang pun faham. I'm gonna miss u all.

No comments: